תפריט

נחל קומראן סנפלינג

נחל קומראן – כשטבע וספורט נפגשים

מרבית המטיילים בנחל קומראן מגיעים אל האתר הארכיאולוגי החשוב מתקופת בית שני הנמצא במקום. באתר ניתן לראות ולהתרשם משרידים של הישוב העתיק קומראן, שעל שמו קרוי הנחל. המקום מזוהה עם האיסיים שגרו ופעלו במקום באותה תקופה. במקום זה נתגלו מגילות ים המלח המפורסמות, כאשר לימים התגלה כי אלו כתבי קודש יהודיים נדירים וחשובים משלהי בית המקדש השני. לא רחוק מהאתר הארכיאולוגי נמצא נחל הקומראן, זהו נחל מדהים וייחודי, המציע טופוגרפיה מרשימה ונופים מרהיבים אל ים המלח ואל עברו השני של הירדן.

נחל קומראן נמצא בצפון ים המלח, באזור מדבר יהודה, הנחל זורם מהר מונטר ועד לים המלח בחלקו הצפוני. הנחל אינו ארוך יחסית, ואורכו מסתכם ב – 13 קילומטרים בערך. זהו אזור יפהפה שאהוב על חובבי טבע וגלישה. נחל קומראן הוא אתר גן לאומי והכניסה אל הנחל כרוכה בתשלום סמלי. הנחל מציע 6 מפלים מתאימים לגלישה ברמות קושי שונות. 3 המפלים הראשונים באזור התחתון של הנחל מציעים גלישה של 6 עד 35 מטרים, 3 המפלים הנוספים נמצאים במרחק הליכה של 25 דקות במעלה הנחל והם מציעים גלישה בין 8 עד 45 מטרים.

טיולי סנפלינג בנחל קומראן – חוויה מדהימה לכל אחד ואחת

טיול סנפלינג בנחל קומראן מתאים למטיילים ולילדים מגיל 8 ומעלה. נחל זה מתאים לגולשים מתחילים, אך הוא ודאי יציע חוויה ואתגר גם לגולשים מנוסים. אין צורך בהכנות מיוחדות והציוד הנדרש כולל פריטים נוחים וקלים להשגה, כגון: תיק גב, אוכל ומים, כובע, משקפי שמש,  נעליים סגורות, וקרם הגנה. חברות מקצועיות בתחום מספקות גם ציוד הגלישה למי שאין ברשותו ציוד אישי לסנפלינג.

אם אתם מחפשים שילוב חווייתי, עוצמתי ומרשים, טיול באתר נחל קומראן סנפלינג הוא השילוב האולטימטיבי בו תוכלו לחוות טבע, ריגוש, התמודדות עם קשיים, הצלחה וסיפוק במקום אחד. חברת טיפוס טבעי מתמחה בטיולי גלישה וסנפלינג בארץ ומחוצה לה. לחברה מדריכים מקצועיים ומנוסים שעברו את ההכשרות וההסמכות הקשות והמקצועיות שקיימות כיום בתחום הטיפוס והגלישה. מכיוון שבנחל קומראן אפשר לגלוש כבר החל מגיל 8 המסלול מתאים למשפחות ומציע להן טיול מגבש וחוויה בלתי נשכחת.

מחפשים טיפוס מאתגר באתר בארץ? חשוב לכם ליווי של מדריכים מקצועיים ומנוסים? חברת טיפוס טבעי, היא הכתובת עבורכם. מדריכי החברה עברו את ההסמכות הקשות והמורכבות ביותר בתחום, ואתם בידיים טובות. הם ילוו אתכם לאורך כל הדרך ויעמדו לרשותכם בכל שלבי האתגר. חברת טיפוס טבעי מציעה דרך קבע מגוון מסלולים מתאימים לגלישה ולטיפוס, בארץ ובחו"ל ותאפשר לכם לחוות את הטבע במלוא עוצמתו. המסלולים והאתגרים מגוונים ומתאימים למתחילים וגם למתקדמים. לחצו כאן לסקירת כלל המוצרים והשירותים המוצעים, או צרו אתנו קשר בטלפון – 052-2375297