תפריט

טיול מאורגן טיפוס לקילימנג'רו

טיול לקילימנג'רו – חוויה בלתי נשכחת

הקילימנג'רו הוא הפסגה הגבוהה ביותר ביבשת אפריקה. ההר מתנשא לגובה של 5,895 מטרים מעל גובה פני הים והוא נחשב לפסגה הבודדת הגבוהה ביותר בעולם, ובטח שאחת היפות והמרשימות בתבל. ההר מוקף בסוואנה אפריקאית, המספקת להר תפאורה מושלמת והופכת אותו אפילו ליותר בולט ומרשים, כזה שרבים רוצים לטפס עליו.

אין ספק שחוויה כגון טיול מאורגן לקילימנג'רו היא אחד האתגרים המרגשים והעוצמתיים שכל חובב טיפוס וטרקים ירצה וישמח לחוות. טיול מעין זה מצריך מצב בריאותי תקין, וכושר גופני ומנטלי המתאימים להתמודדות עם הטיפוס והאתגרים שבדרך. יחד עם זאת לא נדרש ידע טכני, עבודה עם חבלים או הכשרה מסוימת. על מנת לסיים את האתגר בהצלחה נדרשת התייחסות רצינית והכנה מתאימה.

טיול מאורגן טיפוס לקילימנג'רו

סביב ההר ישנה סוואנה אפריקאית עשירה בצמחים ובעלי חיים, העלייה אל הקילימנג'רו מתחילה מהסוואנה שם אפשר לראות פילים, מיני קופים, באפלו, ועוד מגוון של חיות וציפורים אקזוטיות. במהלך הטיפוס הנוף משתנה במהירות ומיער גשם סבוך מגיעים לנוף מדברי אלפיני בתוך עשרות קילומטרים בודדים. האזור הגבוה ביותר בקצה ההר הוא גם האזור הקר והקשה ביותר לטיפוס ולשהות, חלקו העליון של ההר הוא קרחוני וישנו סיכוי רב לשלג בעונת הגשמים. באופן עקרוני ניתן לטפס על ההר במשך כל השנה, אך עדיף לטפס בתקופות הנעימות יותר – בין יולי לאוקטובר ובין אמצע דצמבר למרץ.

טיול מאורגן לקילימנג'רו – כיצד לעשות זאת נכון?

טיול מאורגן קילימנג'רו אינו טיול בפארק והוא מצריך ידע והכנה מקצועיים, לכן הדרך הטובה והבטוחה ביותר לצאת לאתגר היא עם משלחת מקצועית ועם מדריכים בעלי ידע וניסיון בטיפוס הרים בכלל ובטיפוס על הקילימנג'רו בפרט. לא תמיד הדרך הקצרה ביותר לפסגה היא גם הדרך הנכונה ביותר, בטח כשמדובר בטיפוס לגובה של מעל 5,500 מטר. לפני טיפוס על כל הר גבוה ישנם מספר פרמטרים חשובים שחובה לקחת בחשבון. מדריך מנוסה ידע מאיזה שביל לקחת אתכם, היכן צריך להיזהר, איפה ניתן לטפס מהר יותר ואיפה כדאי לנוח. כידוע, ככל שמטפסים בגובה האוויר נעשה יותר ויותר דליל, מה שמקשה על אספקת חמצן לגוף ועשוי להוביל למחלת גבהים. כדי שניתן יהיה להגיע אל הפסגה בהצלחה, כדאי לטפס לגובה בהדרגה ובקצב הנכון, על מנת לאפשר לריאות ולגוף אקלום לגובה ולחמצן דליל.

אם אתם רוצים לצאת לטיפוס חוויתי ועוצמתי להר קילימנג'רו טיול מאורגן הינו הדרך הטובה והבטוחה לבצע זאת, וכדאי לעשות זאת עם חברה מקצועית ומדריכים מנוסים. חברת טיפוס טבעי היא חברה מנוסה אמינה ומוכרת בתחום. לחברה מדריכים מומחים בתחומי טיפוס הרים וגלישה מצוקים והיא מוציאה דרך קבע משלחות לטיפוס הרים ביעדים אקזוטיים ונחשבים ביותר בארץ ובעולם. לחצו כאן לסקירת כלל השירותים המוצעים על ידינו, או צרו אתנו קשר בטלפון – 052-2375297