תפריט

טיולים אתגריים בארץ

מסלולי טיולים מאתגרים בטבע של ישראל היפה

ארץ ישראל שופעת נופים, מסלולי טיולים וטבע מרהיב ביופיו. החל מהחרמון בצפון הרחוק שפסגותיו מושלגות בימי החורף, דרך הנחלים והכנרת, ההרים ירוקי העד בגליל ובירושלים, ים המלח ומדבר יהודה, ועד לנגב והרי אילת. ישנם מסלולים רבים החוצים את המדינה לאורכה ולרוחבה, שבילים הכוללים הליכה במים, מערות מדהימות ויוצאות דופן ועוד. שפע המסלולים והאטרקציות מאפשרים לכל אחד ואחת מאתנו לבחור במסלול מתאים ולצאת אל הטבע הקרוב או הרחוק.

טיולים אתגריים בישראל, המתמקדים בחוויית הגלישה, הופכים בשנים האחרונות תחביב פופולארי, המשלב בין ריגוש, ספורט וטבע. במקומות רבים לאורכה של המדינה ניתן לעשות סנפלינג, ספורט הגלישה מתאים לחברים, למקומות עבודה, ליחידים, לזוגות ואף לכל המשפחה. היציאה מהשגרה ואזור הנוחות אל הטבע ואל האתגרים הצפוניים בו היא חוויה מרגשת ומגבשת. אפשר למצוא לא מעט מסלולי טיולים אתגריים, שבהם טבע מרהיב, נופים עוצרי נשימה ומכשולים מאתגרים אותם ניתן לעבור בעזרת טיפוס או גלישה.

 

בין המקומות והמסלולים המרהיבים ניתן למצוא:

נחל קומראן: הנחל נמצא בצפון ים המלח, הוא מתאים גם לגולשים ללא ניסיון מגיל 8 ומעלה, לאורכו נמצאים 6 מפלים המתאימים לגלישה, בגבהים שבין 6 מטר ל 45 מטר.
טיול בנחל זוויתן: נחל זויתן הוא פנינת טבע אמתית, הוא נמצא במרחק של נסיעה קלה ממרכז הארץ. מדובר בקניון מרהיב, מלא במים. נחל זה מציע חוויה יוצאת דופן של טבע ואתגר משולבים במים צוננים, אין ספק שזוהי חוויה מצוינת ומהנה לימים חמים. הנחל מציע 3 מפלים בגבהים של 5, 17 ו 22 מטר.

מערת קולונל: מערה זו נמצאת בהר סדום, היא נקראת כך על שם קולונל טולוק הבריטי, ממייסדי מפעל האשלג שבים המלח. הטיול מציע גלישה דרך פיר אנכי בגובה של 75 מטרים וטיול המשלב הליכה וזחילה עד ליציאה מהמערה. המערה מציעה קניון תת קרקעי מרהיב המשלב נטיפי מלח מדהימים.

טיולים אתגריים בארץ הם אינם משחק ילדים ומצריכים ידע, ניסיון, ציוד ומיומנות על מנת לעבור ולסיים את החוויה בשלום ובבטחה. לכן ההמלצה לעשות מסלולים אלו עם חברה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום הטיפוס והגלישה. חברת טיפוס טבעי מציעה טיולים המשלבים טיפוס וסנפלינג במגוון רחב של מסלולים מאתגרים בארץ. טיפוס טבעי מחזיקים במדרכים מנוסים ומקצועיים שצברו ניסיון רב לאורך השנים, הסמכות והכשרות מהקשות והנחשבות ביותר בתחום. החברה שמה דגש על בטיחות בראש ובראשנה, ועל הוצאת קבוצות איכותיות וקטנות, בגודל של עד 12 משתתפים. על מנת שהיום והחוויה יהיו מושלמים, מדריכי החברה מציעים יחס אישי לכל משתתף והטיול נעשה באווירה נעימה ורגועה למרות האתגר הכרוך בו. לחצו כאן לסקירת כלל המוצרים והשירותים המוצעים, או צרו אתנו קשר בטלפון – 052-2375297