תפריט

טיולים אתגריים בחו"ל

משלחות טיפוס – הדרך הנכונה והבטוחה לטפס על פסגות בעולם

ישראלים רבים המחפשים למתוח את קצה גבול היכולת ולגלות מקומות ייחודיים ואקזוטיים ברחבי הגלובוס יוצאים למשלחות של טיולים אתגריים בעולם, כאשר יוון נחשבת כבר מספר שנים ליעד קרוב המושך אליו מאות חובבי טיפוס וגלישת מצוקים מאירופה בכלל ובישראל בפרט. יוון בעלת טופוגרפיה הררית, ומורכבת ממספר איים שמחוברים ליבשת המרכזית. ביוון יש עשרות אתרי טבע אקזוטיים, מסלולים מאתגרים ומצוקים המתאימים לגלישה ולטיפוס. היא קרובה מאוד לישראל, כשעתיים של טיסה בלבד. אחד האתרים הנחשבים והמבוקשים ביוון, הוא האי קלימנוס.

למבקשים אתרי טיפוס איכותיים וייחודיים המשלבים חופשה, טבע ואתגר, האי קלימנוס הוא הבחירה הטבעית. באי ניתן למצוא מגוון מסלולים ומצוקים המתאימים לכל הרמות, החל ממטפסי הרים מתחילים ועד למטפסים מנוסים שרוצים להשתפר ויכולים לעשות זאת במסגרת מסודרת עם הדרכה מקצועית בשטח. קלימנוס הוא אי יווני שנמצא בסמוך לאי קוס. כיום יש טיסות צ'רטר ישירות לקוס, וניתן להגיע מקוס לקלימנוס בהפלגה של חצי שעה בלבד. האי נחשב לגן עדן למטפסים ויש האומרים שהוא אחד מאתרי הטיפוס מהגדולים והנחשבים בעולם. האי מציע למטפסים מתקדמים מסלולי טיפוס ארוכים ותלולים, מסלולים אלו מתאימים למטפסים מנוסים בעלי כושר גופני גבוה. האי מציע למבקרים גם חופי ים, טברנות, חווית אירוח ואוכל מקומי יווני. למחפשים טיולים אתגריים בחו"ל זהו יעד מושלם לחופשה וטיפוס.

טיפוס טבעי – משלחות מקצועית של מטפסי הרים

להכנת המשלחת לקראת יציאה לטיפוס על הר גבוה במיוחד ישנה השפעה ישירה על הצלחת המסע. חברת טיפוס טבעי שמה דגש על הכנה ותוכנית בהתאמה אישית לכל משלחת לקראת היציאה. כדי שתוכלו ליהנות בדרך לפסגה ולהגיע בבטחה, חשוב להתאים תוכנית טיפוס והתאקלמות שתתאים לרוב החברים בקבוצה. תוכנית טיפוס מתאימה והכנה נכונה של המשלחת יסייעו לכם להתאקלם לטיפוס בגובה רב ויאפשרו לכם להגיע מוכנים בצורה מיטבית אל האתגר.

חברת טיפוס טבעי מציעה לישראלים ותיירים שרוצים לצאת במשלחות טיפוס לאתרים ייחודיים ואקזוטיים ברחבי העולם את המענה המתאים להם. החברה הוקמה על ידי מטפסי הרים מקצועיים שעברו את הכל ההכשרות וההסמכות הקשות ביותר בתחום. החברה מתמקדת בהוצאות משלחות קטנות יחסית וביחס אישי לכל חבר בקבוצה. לקוחות החברה נהנים מליווי והדרכה צמודים למשך כל המסע. כבר בשלב ההרשמה החברה תזמן אתכם למגש היכרות בו יערך גם אימון והכנה, משתתפי המשלחת מקבלים ייעוץ והדרכה לכל שאלה ובעיה בכל שלב בדרך, וגם אפשרות לרכוש ציוד לטיפוס הרים בחנויות מקצועיות בתחום.

אם אתם מחפשים טיולים אתגריים ברחבי העולם, מומלץ לכם לצאת אליהם עם חברת טיפוס טבעי, המחזיקה במדריכים מומחים בתחומי טיפוס הרים וגלישה מצוקים. טיפוס טבעי מציעה דרך קבע משלחות לטיפוס הרים ביעדים אקזוטיים ונחשבים ביותר בעולם.

לחצו כאן לסקירת כלל המוצרים והשירותים המוצעים, או צרו אתנו קשר בטלפון – 052-2375297